Waardering op het werk. Hoe moeilijk kan het zijn?


Alweer een opgebrand geval

Ik wil graag geloven dat mijn werkgever het beste voor heeft met haar mensen. Dat de organisatie waarvoor ik werk, gelooft in haar medewerkers en er alles aan doet om hen trots te laten zijn om hun werk.

Maar de realiteit maakt het me vaak moeilijk om dat geloof vol te houden. Ik heb de laatste tijd weer zo veel teleurstellende verhalen gehoord, weer zo veel deprimerende tegenbewijzen gezien. Het maakte me kwaad. Zo kwaad dat ik er mijn mond niet over kon houden in ons personeelsblad.Met deze tekst als resultaat.

Deze column verscheen in de 53e editie van het personeelsmagazine 13.

44% van de 13-lezers voelt zich niet voldoende gewaardeerd op het werk. Dat cijfer uit onze poll laat me niet los.

44%. Dat is bijna de helft. Op een gemiddeld bureau-eiland zijn er dus één of twee mensen die zich gewantrouwd of nutteloos voelen, onzichtbaar of…

View original post 479 more words

Leave a Reply

